De nieuwe Hockeykrant Amsterdam-Kennemerland ligt weer in de clubhuizen. De voorjaareditie met veel nieuws over de hockeyclubs in de regio.
In deze nieuwe editie kijken we uiteraard al vooruit naar het WK Hockey dat in augustus op het programma staat. Nederland en België organiseren het WK samen. De Oranjeteams spelen hun duels in het Wagener Stadion.
Natuurlijk is er ook aandacht voor de Hoofdklasseclubs in de regio. We spraken met Albert Kees Manenschijn over het seizoen van Hurley en met Casper Vrolijk van Pinoké. Sterre Bregman neemt afscheid van Bloemendaal en blikt terug op haar mooie carrière.
Verder o.a.
De nieuwe velden van Rood-Wit;
Een mooie periode op HC Spaarndam;
Nieuw complex De Kraaien in de steigers;
De Reiger en De Kikkers starten samenwerking;
Verschuur zwaait af bij heren Westerpark
Heren Haarlem kijken alweer omhoog;
Dames IJburg gaan nu écht promoveren;
Xenios heren met vertrouwen naar play-offs;
Lastig seizoen en degradatie heren Myra in OVK;
VVV en HIC gaan samen verder in nieuw clubhuis.
Op de clubs en online
Deze editie van Hockeykrant Amsterdam-Kennemerland is inmiddels verspreid bij de clubs in de regio. De krant is ook online te lezen op hockeykrant.nl.
