Hattrick Media BV heeft een bijzondere overeenkomst afgesloten met het Rode Kruis Groningen. In deze samenwerking gaan beide partijen zich inzetten om het goede werk van het Rode Kruis in de provincie Groningen doelgericht onder de aandacht te brengen zodat inwoners het Rode Kruis nóg beter weten te vinden.
Hattrick Media is sinds 2002 dé uitgever voor Sport, Business & Lifestyle. Vanuit deze expertise gaat de Groningse uitgeverij samen met het Rode Kruis twee keer per jaar informatiemagazines realiseren die worden verspreid bij alle openbare instellingen in de provincie Groningen.
Het Rode Kruis helpt altijd
Via deze magazines wordt het Rode Kruis doelgericht onder de aandacht gebracht en vooral het vele werk dat de organisatie in Stad en provincie verricht. In Groningen zet het Rode Kruis zich in voor noodhulp, evenementenhulp, voorlichting, EHBO en via het opzetten van diverse acties. Het Rode Kruis helpt altijd, iedereen en overal om menselijk leed te helpen voorkomen of te verzachten.
Vrijwilligers
De informatievoorziening moet eraan bijdragen dat de inwoners van Groningen het Rode Kruis nog beter weten te vinden. Daarnaast worden de magazines ook ingezet om meer vrijwilligers en donateurs te werven, zodat het Rode Kuis zich nog meer kan inzetten om haar doelstellingen te bereiken. Ver weg en dichtbij. In Stad en Ommeland.
Ondertekening
Hattrick Media en Rode Kruis Groningen hebben de overeenkomst op vrijdag 26 mei ondertekend. Susan van Geijn, Operationeel Teamleider Groningen, zette namens het Rode Kruis Groningen haar handtekening. Namens Hattrick Media ondertekende Senior Adviseur Hans Nijland. Dit is het bijzijn van Cor Huis, Algemeen Manager Hattrick Media en Marianne Timmer, ambassadeur Sport & Lifestyle van Hattrick Media.