Hattrick Media doneert 2500 euro aan de Bijzondere Eredivisie. Een mooi maatschappelijk een-tweetje met Players United.

Begin maart is het officiële presentatiemagazine van de Bijzondere Eredivisie verschenen. Het magazine is een uitgave van Hattrick Media in samenwerking met Players United, organisatiepartner van de Eredivisie.

Het presentatiemagazine is mede mogelijk gemaakt door advertenties van betrokken partners en bedrijven. Een deel van de acquisitie-opbrengst is bestemd voor de Bijzondere Eredivisie.

Cheque
Namens Hattrick Media overhandigde Manager Cor Huis vorige week een cheque ter waarde van 2500 euro aan Menno Peters van Players United. Het bedrag komt volledig ten goede aan de Bijzondere Eredivisie. Met dit geld kunnen de Bijzondere Eredivisie en Stichting het Gehandicapte Kind voetbaldromen blijven waarmaken!

Kom in actie
Wil je meehelpen om dromen waar te maken en de stichting steunen? Dat kan! Bijvoorbeeld via een eenmalige gift of donatie. Of kom in actie. Met je school, familie, vrienden of collega’s. Elke actie, hoe groot of klein ook, draagt eraan bij dat kinderen met een handicap zich niet meer eenzaam hoeven te voelen. Liever zelf geen actie voeren? Wandel dan mee met de Mega Wandel Marathon. Meer informatie vind je op www.gehandicaptekind.nl. Of scan de QR-code.